Despre

CALITATEA: Scopul nostru este acela de a oferii servicii de calitate. Dar ce este calitatea? Calitologul Philip Crosby spunea: ” calitatea este conformitatea faţă de cerinţe”, deci pe client nu conformitatea cu specificaţia îl interesează ci aptitudinea produsului de a realiza ceea ce se aşteaptă de la el. Cu alte cuvinte clientul nu cumpără conformitate ci satisfacţie

RECIPROCITATEA:  Este cea care face ca relaţionarea partenerială să fie reciproc 

COMUNICAREA:  Nu putem oferi calitate şi nici nu putem oferi produsul la timp dacă nu comunicăm cu clientul. Comunicarea e primordială pentru ca lucrurile să se desfăşoare conform cerinţelor

PROMTITUDINEA:  Mai stim că un produs chiar dacă este de calitate, dacă nu e oferit la timp e inutil, de aici rezulta cel de-a doilea principiu

CONTINUITATEA:  Şi dacă toate aceste principii sunt aplicate cu succes, atunci apare continuitatea. (un client mulţumit revine întotdeauna acolo unde a gasit înţelegere şi satisfacţie maximă)

FLEXIBILITATEA:  Cum nevoile nu sunt ceva prestabilit şi nu exista o standardizare în acest sens, ci sunt într-o dinamică continuă, flexibilitatea este cea care ne scoate din situaţiile neaşteptate şi neprevăzute